فراشپز-  این ترفند آشپزی مقرون‌به‌صرفه، می‌تواند مهمانی بعدی شما را متحول کند! بر اساس دستور سرآشپز تریسی شپوس سنامی:

اختصاصی فراشپز :من همیشه گفته‌ام که غذا زبان عشق من است، اما برای همه خواستگاران احتمالی که می‌خواهند یک قدم از رقبا جلوتر باشند، هیچ غذایی بهتر از پیتزا قلب مرا تسخیر نمی‌کند. بنابراین، وقتی صحبت از میزبانی در خانه می‌شود، می‌توانید مطمئن باشید که یک برش پیتزا در منوی شما خواهد بود. زمانی که تصمیم گرفتم دیگر از سرو پیتزا در جعبه‌های مقوایی دست بکشم، ماموریت خود را این قرار دادم که پیتزاهای بیرون‌بر و منجمد را به زندگی بیاورم، و حالا، این بهترین ترفند میزبانی من است. چون من در کار محدود کردن و پنهان‌کاری نیستم، همه رازهایم را با شما در میان می‌گذارم. آماده باشید تا مهمانانتان را با چند ماده غذایی ساده شگفت‌زده کنید که هر پیتزایی را که سرو می‌کنید، به سطح دیگری می‌رساند.

1. پستو، موزارلا و ادویه ایتالیایی را به پیتزای سوسیس خود اضافه کنید

به معنای واقعی کلمه، همه کاری که باید انجام دهید این است که هر مقدار پستو، پنیر موزارلا و ادویه ایتالیایی که دوست دارید را به هر پیتزای معمولی پنیر و سوسیس اضافه کنید قبل از اینکه آن را در فر قرار دهید. به همین راحتی، آن را 10 برابر بهتر می‌کنید بدون هیچ چیز شکی.

2. آراگولا و سس بالزامیک را به پیتزای خود اضافه کنید

باورکردنی نیست که این دو ماده غذایی ساده چگونه می‌توانند یک پیتزای پنیری معمولی را به سطح دیگری ببرند. بعد از اینکه پیتزا از فر خارج شد، به مقدار دلخواه آراگولا اضافه کنید و در پایان با یک مقدار زیاد سس بالزامیک آن را تزئین کنید. اگر می‌خواهید یک قدم جلوتر بروید، آراگولای خود را با آبلیمو، روغن زیتون و نمک مخلوط کنید قبل از اینکه آن را به عنوان تزیین روی پیتزا قرار دهید. واقعاً عالی است.

3. پنیر بز و عسل را به پیتزای خود اضافه کنید

یک روش بسیار ساده دیگر برای طعم‌دار کردن پیتزای منجمد شما: به سادگی مقدار دلخواه پنیر بز را قبل از قرار دادن پیتزا در فر اضافه کنید، سپس آن را با یک مقدار زیاد عسل تکمیل کنید. این روش یکی از مورد علاقه‌های شخصی ما است.

4. کره سیر، پارمزان تازه و ریحان تازه را به پیتزای خود اضافه کنید

در حالی که به طور فنی به مقدار بسیار کمی آماده‌سازی برای این مورد نیاز دارید، اما همچنان بسیار آسان و کاملاً ارزشش را دارد. برای تهیه کره سیر، دو قاشق غذاخوری کره را در یک تابه ذوب کنید، سیر ریز خرد شده و کمی نمک اضافه کنید، و اجازه دهید تا کمی بجوشد تا طعم‌ها ترکیب شوند. وقتی آماده شد، ریحان را به صورت نوارهای نازک برش دهید و کنار بگذارید.

وقتی پیتزای شما تقریباً آماده شد، آن را از فر خارج کنید، کره سیر را روی خمیر (یا همه جای پیتزا اگر جسور هستید) بمالید، و ریحان تازه را روی کل پیتزا بپاشید. آن را برای فقط یک دقیقه دیگر در فر قرار دهید تا آماده شود، و در پایان با پنیر پارمزان تازه رنده شده (طعم آن بسیار بهتر از پنیرهای از قبل رنده شده است – به ما اعتماد کنید) تزیین کنید.

5. پیاز قرمز، گل‌کلم بروکسل، موزارلا و فلفل قرمز را به پیتزای خود اضافه کنید

بعد از خرد کردن پیاز قرمز، گل‌کلم بروکسل و فلفل قرمز، آن‌ها را روی پیتزای خود با مقداری پنیر موزارلا تازه بریزید و یک پیتزای کامل برای گیاه‌خواران داشته باشید که به دنبال غذایی مقوی و سیرکننده هستند.

6. روغن ترافل، بیکن و فلفل قرمز را به پیتزای سس سفید با اسفناج اضافه کنید

بیشتر پیتزاهای منجمد سفید منجمد، با اسفناج ارائه می‌شوند، اما اگر پیتزای شما اینطور نیست، مشکلی نیست – می‌توانید مقداری اسفناج اضافه کنید یا کاملاً آن را حذف کنید. قبل از قرار دادن پیتزا در فر، آن را با روغن ترافل سفید آغشته کنید و مقداری تکه‌های بیکن روی آن بپاشید. وقتی پخت آن تمام شد، به مقدار دلخواه فلفل قرمز روی آن بپاشید، بسته به میزان تندی که می‌خواهید.

7. قارچ،پیاز قرمز و آراگولا را به پیتزای خود اضافه کنید

اگر قرار باشد هر کدام از این دستور پخت‌ها حال و هوای یک رستوران لوکس را بدهند، این دستور پخت است. وقتی پیتزا تقریباً نصف زمان پخت را گذراند، آن را از فر خارج کنید و قارچ‌های برش داده شده، پیازهای ریز خرد شده یا برش داده شده را اضافه کنید. وقتی پیتزا پخت و کمی خنک شد، آراگولای خود را اضافه کنید تا پیتزایی شایسته حتی برای پیچیده‌ترین ذائقه‌ها داشته باشید.

 

به اشتراک بگذارید:

administrator

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *